مصاحبه آرشیو خبر ها
انگیزه ، عامل پیروزی

انگیزه ، عامل پیروزی

کلودیو مارکیزیو ضمن صحبت از احترام یوونتوس به حریف اروپایی یوونتوس ، عامل فاصله فصل جاری میان یوونتوس و دیگر تیم ها را انگیزه تیم دانست . یوونتوس در حال آماده سازی خود برای رویارویی با حریف پرتغالی در چهارچوب نیمه نهایی لیگ اروپا است .

در حالیکه از یوونتوس به عنوان قهرمان این فصل سری آ یاد می شود ، شماره هشت این تیم عامل موفقیت این تیم در لیگ اروپا را انگیزه این تیم دانست.

"بسیاری از بازیکنان تیم تا به حال افتخار اروپایی به دست نیاورده اند ، یوونتوس هم سال هاست جام اروپایی را به دست نیاورده است."

"وقتی تیم به این مرحله از رقابت ها می رسد ، انگیزه می تواند تفاوت ها را ایجاد کند."

"بنابراین صرف نظر از اینکه ما به هفته های پایانی لیگ نزدیک می شویم و بسیاری از بازیکنان خسته اند ، انگیزه برای کسب قهرمانی می تواند به تیم انرژی بیشتری ببخشد."

فینال این رقابت ها در ورزشگاه یوونتوس برگزار می شود

" ما این موضوع را از زمان مسابقات گروهی لیگ قهرمانان می دانستیم. وقتی نتوانستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یابیم و به لیگ اروپا آمدیم ، این موضوع که فینال لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی خودمان است ، به ما روحیه مضاعف بخشید."

پیش از رویای فینال ، یوونتوس باید از سد بنفیکا بگذرد

"ما به مصاف تیمی می رویم که در سال های اخیر ، نه تنها در لیگ داخلی پرتغال ، بلکه در رقابت لیگ اروپا ، صرف نظر از شکست هایی که در مراحل نهایی داشته ، بسیار خوب کار کرده است ."

"مشخصا بازیکنان حریف تجربه زیادی از اینگونه رقابت ها دارند و در سطحی از شخصیت تیمی قرار دارند که می تواند برای ما مشکل ساز شود . ما باید این دیدار را یک فینال بدانیم."

"در این دیدار دو تیم قدرتمند به مصاف هم می روند و به دنبال دیکته کردن برتری خود خواهند بود . برای تیم ما ، مجموعه به دنبال این است که با شکست حریف ، دیدار نهایی را در ورزشگاه خانگی تجربه کند."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
امید گوهری
امید گوهری«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: